La Cabra d'Or


El Castell de Montpalau i la Cabra d'Or


 

Distància: 6,50 quilòmetres

Desnivell: +150 metres

Durada: 4:00 hores

Dificultat: Fàcil/Familiar, +7 anys

Un antic castell en estat ruïnós i una ermita al cim d’una muntanya són sempre espectaculars, però no tots tenen una llegenda amb una figura d’or en forma de cabra com a protagonista. A més de les vistes i el pas sobre el Fluvià, aquesta excursió ens permet passejar tranquil·lament per un espai verd i fresc ben poc conegut.
 
Cal portar beguda suficient per aguantar la jornada.
 
Preu: de 2 a 4 adults: 25,00€ per persona, 
         de 5 a 9 adults: 22,50€ per persona (10% de descompte),
         10 adults o més: 205,00€ per grup,
         menors d'edat, si hi ha un adult que l'acompanyi: gratuït però no recomanable la sortida a menors de 5 anys, 12,50€ (50% de descompte) de 5 a 10 anys, tarifa d'adults pels majors de 10 anys.
 
   REFERÈNCIA: SLLI6

Punt de trobada: Zona esportiva de Sant Jaume de Llierca.
Autovia A-26 sortida 72, N-260 direcció Sant Jaume de Llierca i la zona esportiva municipal.


 

Tothom pot venir amb nosaltres: les nostres excursions són sempre de baixa o mitjana dificultat.

L'equipament i el calçat necessari és el normal per caminar. Només es recomana dur botes de muntanya (mai d'aigua) si ha plogut recentment i, si hi ha risc de pluja, un cangur. És recomanable anar amb pantalons llargs i portar bastó.

Si es preveu un dia de sol, cal portar crema solar i es pot anar amb gorra. Cal portar aigua suficient per passar el dia.

El preu inclou el guiatge tota la jornada, una assegurança de viatge i l'esmorzar. No inclou allò no descrit.


Excursions als indrets més amagats
Col·laborem
Recomanem
© Copyright 2010 // Nota legal // Condicions de contractació // Condicions d'ús i Política de Privacitat // info@enrutagirona.cat